اصفهان: رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: مصوبات جلسه رفع مشکلات آب مختص شرق اصفهان نبود، چرا که خشکسالی زاینده‌رود تمام جغرافیای استان را درگیر کرده است.

خشکسالی زاینده رود

 محسن صرامی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: مجمع نمایندگان اصفهان مدیریت خود را در بحران ملی و کشوری مسئله آب نشان داد، اگرچه در زمینه تنویر افکار عمومی درباره نقش نمایندگان در بحران اخیر کم‌کاری‌هایی را شاهد بودیم. وی با بیان اینکه پیش از این واقعه نیز مجمع نمایندگان اصفهان چند جلسه مختلف برای آب برگزار کردند، افزود: با اتحاد اعضای مجمع نمایندگان برخی پروژ‌ه‌ها در سطح کلان و ملی برای رفع مشکل آب به راه افتاده است، چرا که ما به‌صورت متحد جلسات منسجمی را با حضور مقامات عالی کشور برگزار کردیم و این دغدغه‌ها به واسطه آیت‌الله مظاهری به دفتر رهبر معظم انقلاب رسید.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان تأکید کرد: به اتفاق نمایندگان مجمع خدمت رئیس‌جمهور رسیدیم و به شفاف‌ترین شکل و بدون تساهل و تسامح، مطالب و دغدغه‌های مردم اصفهان را مطرح کردیم. وی ادامه داد: اگرچه بیان این مطالب برای برخی افراد خوشایند نبود اما واقعیت را گفته و قضاوت را به عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در دولت واگذار کردیم.

کد خبر 205036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز