دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «مرخصی برای چند روز» تولید حوزه هنری خراسان رضوی در مشهد به روی صحنه رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، «مرخصی برای چند روز» نوشته رئوف دشتی و به کارگردانی سید حجت طباطبائی است که توسط حوزه هنری خراسان رضوی و کارگاه شمایل تولید شده است.

این نمایش از 20 اسفند‌ماه در کارگاه نمایش شکایل به روی صحنه رفته است.

این نمایش اقتباسی از نمایشنامه «بانوی دریایی» اثر هنریک ایبسن است که در سال جاری در جشنواره بین‌المللی تئاتر «آروهان» نپال و همچنین در سی و یکمین جشنواره‌‌ بین‌المللی تئاتر فجر اجرا شد.

صحرا رمضانیان، حامد امان پور‌قرایی، آرش تبریزی، سحر رضوانی، نوشین نوروز‌زاده، نازنین تفضلی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و مجتبی کیمیایی به عنوان مشاورکارگردان، سیدحجت طباطبایی؛ طراح نور، جلال صابری؛ طراح پوستر و بروشور، حسام سطوتی؛ موسیقی، سید حجت طباطبایی و امین فاضلی؛ طراح صحنه، محبوبه سلطانی؛ طراح لباس، سمیه ارقبایی؛ طراح گریم، فرانک رئوفی و مهدی سجادیان؛ اجرای گریم، مهدی پاک طینت؛ مدیرتولید و عکاس، مهدی مصباحی؛ فیلم، علی سیدی؛ عکس پوستر، الهام رئیسیان نژاد؛ روابط عمومی، مهران نزاکتی و احسان نگهبان؛ مدیرصحنه، مصطفی محمدزاده؛ تدارکات و محسن حیدری به عنوان پشتیبانی عوامل "مرخصی برای چند روز" می‌باشند.

«مرخصی برای چند روز» از 20 تا 27 اسفندماه ساعت 20 در کارگاه شمایل واقع در خیابان سناباد، بین سناباد 45 و 47 اجرا خواهد شد.

کد خبر 204917

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز