گروه اقتصادی: پس از دیدگاه‌های چندی پیش رئیس‌جمهور و الزامات تعیین‌شده برای خودروسازان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌های خودروسازی داخلی با اکراه در حالی از برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و کاهش قیمت‌ها خبر می‌دهند که تازه‌ترین خبرها از تعیین ضوابط جدید قیمت‌‌گذاری خودرو در جلسه سیزدهم اسفند شورای رقابت و پس از ارائه مستندات خودروسازان در زمینه قیمت تمام‌شده پنج مدل خودرو به این شورا حکایت دارد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به جلسه اخیر هیأت مدیره این گروه صنعتی از تصمیم‌گیری برای تولید 550هزار دستگاه خودرو در سال آینده خبر داده که درصورت تحقق، افزایش 20 تا 25 درصدی تولید و کاهش قیمت محصولات این شرکت در سال آینده را به‌دنبال خواهد داشت.

جواد نجم‌الدین افزود: با توجه به شرایط کنونی صنعت خودرو، تولید این شرکت برای افزایش امکان عرضه به‌ویژه درخصوص خودروهایی که تعهدات انجام نشده‌ای برای آنها وجود دارد، ادامه خواهد یافت.

بازگرداندن مبالغ اضافه دریافتی به مردم

همچنین معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشدید بازرسی‌ها در بازار خودرو و شناسایی نمایشگاهداران متخلف خبر داده و اعلام کرده است: مبالغ اضافه دریافتی از سوی نمایندگان خودروسازان، به مردم بازگردانده شد.

کد خبر 203757
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز