همشهری آنلاین: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:‌ فقط آقایان باهنر،‌ متکی و آل‌اسحاق کاندیداهای این جبهه هستند و هیچ‌کس به آنها افزوده نمی‌شود اما برای وحدت اصولگرایی صرفاً با جامعه روحانیت مبارز تعامل خواهیم داشت.

به گزارش فارس، سید کمال‌الدین سجادی با بیان این مطلب از نشست‌های مشترک نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری با یکدیگر خبر داد و گفت: آقایان باهنر، متکی و آل‌اسحاق برای فرآیند کلی اصولگرایان نشست‌هایی داشته‌اند و در این زمینه رایزنی‌هایی نیز با حجت‌الاسلام پورمحمدی صورت گرفته که البته به معنای ائتلاف نیست.

سجادی با اشاره به اینکه قرار است سه نامزد جبهه پیروان به جامعتین معرفی شوند،‌ افزود: حجت‌الاسلام پورمحمدی عضو جامعه روحانیت مبارز است و ما با جامعه روحانیت تعامل خواهیم داشت. هر چند وی هنوز برای کاندیداتوری اعلام آمادگی نکرده و در حال بررسی برای ورود به انتخابات است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد:‌ فقط آقایان باهنر،‌ متکی و آل‌اسحاق کاندیداهای این جبهه هستند و هیچ‌کس به آنها افزوده نمی‌شود اما این کاندیداها با سایر مجموعه‌ها تعاملاتی دارند تا از کثرت به وحدت برسند.

کد خبر 203545
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز