یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته 55 واحد افزایش یافت و به 38‌هزارو710 واحد رسید.

در دادو ستد های روز گذشته شرکت های پالایش نفت اصفهان و فولاد مبارکه بیشترین نقش را در صعود شاخص داشتندو افزایش ارزش سهام این شرکت ها در مجموع 93 واحد اثر مثبت روی شاخص بورس بر جای گذاشت.

‌ ‌سهامداران 131 میلیارد تومان سهام خریدند

دیروز با دادو ستد 233 میلیون سهم ارزش معاملات فرا بورس به 131 میلیارد و600‌میلیون تومان رسید. دیروز همچنین صف‌خرید سهام شرکت پالایش نفت تبریز با ثبت 162 تقاضا به پنج‌میلیون و 761 هزار سهم رسید. شرکت تاید واتر خاورمیانه هم باصف خرید سهامداران مواجه شد و در مجموع 82 درخواست برای خرید دومیلیون و 624 هزار سهم این شرکت صادر شد. دیروز همچنین حجم تقاضا برای فروش سهام شرکت های دارو سازی اسوه،فیبر ایران،آلومتک و بانک پاسارگاد افزایش یافت.

مبادله 101 هزار تن از محصولات ذوب آهن اصفهان در بورس

دیروز با استقبال معامله‌گران فولادی 101 هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن (آلیاژسازی) به ارزش بیش از یک هزار و 839میلیارد ریال در رینگ فلزی بورس کالا به صورت سلف مورد معامله قرار گرفت. دیروز همچنین 500تن شمش هزار‌پوندی ایرالکو، 1320تن سبد میلگرد شرکت پرشین فولاد آریا و دو هزار تن میلگرد کلاف فولاد نطنز در تالار محصولات فلزی فروخته شد.

در تالار نفت و پتروشیمی هم 10هزار تن وکیوم باتوم پالایشگاه شیراز به قیمت هر کیلو 114تومان فروخته شد.از دیگر محصولاتی که در این تالار مبادله شد می توان به مبادله 540تن پلی‌استایرن انبساطی دیرسوز وارداتی شرکت لویال گروپ چین اشاره کرد که به قیمت هر کیلو شش هزار تومان به صورت نقد مبادله شد.

کد خبر 201833
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز