همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آغاز به کار نشست کمیته ویژه بررسی وقایع ۲۲ بهمن قم از امروز بعدازظهر خبر داد.

منصور حقیقت پور

منصور حقیقت‌پور  با اشاره به وقوع برخی اتفاقات ناگوار در مراسم سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در یوم‌الله ۲۲ بهمن در قم، گفت: صبح امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نشستی برای بررسی این اتفاقات با حضور مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشوری و استان قم برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم اردبیل،‌ نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است با بیان اینکه در این جلسه، مسئولان دستگاه‌های مربوط، گزارش‌های خود را ارائه کردند، افزود: مقرر شد تا کمیته ویژه‌ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشکیل شود تا به بررسی اتفاقات ۲۲ بهمن قم بپردازد.

به گفته حقیقت‌پور، ‌این کمیته ویژه، فعالیت خود را از امروز بعدازظهر آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه تا به حال ۶، ۷ نفر بازداشت و بازجویی از آنها آغاز شده است، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق، سازمان‌دهی شده بوده یا خیر؛ ضمن اینکه وابستگی برهم زنندگان مراسم ۲۲ بهمن حرم حضرت معصومه (س) به جریانی خاص، پس از پایان بررسی‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 201315
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز