گروه شهری: همزمان با فرا‌رسیدن ماه‌های پایانی سال و افزایش ترددهای دورن شهری، مرکز کنترل ترافیک از ابتدای اسفند در وضعیت آماده‌باش قرار می‌گیرد.

همایون فتاحی، مدیر مرکز کنترل ترافیک با بیان اینکه همیشه در آخرین‌ماه سال شاهد افزایش میزان ترددها و ترافیک در شهر هستیم و امسال نیز افزایش ترافیک پیش‌بینی می‌شود، گفت: مرکز کنترل ترافیک شهر تهران در راستای مدیریت و نظارت دقیق‌تر و بهتر بر وضعیت ترافیک، از اول اسفند‌ماه در آماده‌باش کامل قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: اقدامات لازم برای استقبال از بهار و سفرهای پایان سال آغاز شده که در این راستا، رفع معایب و نقص فنی چراغ‌های راهنمایی، دوربین‌های نظارت تصویری و خط‌کشی معابر در دستور کار قرار گرفته است. وی تأکید کرد: مراکز پرتردد و مراکز خرید به‌طور ویژه تحت نظارت و مدیریت قرار می‌گیرد و برای محدوده بازار تهران نیز طرح‌های ترافیکی خاصی درنظر گرفته شده است تا شاهد ایجاد گره‌های ترافیکی در این محدوده نباشیم.

فتاحی ادامه داد: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم با اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز صورت گرفته تا درصورت نیاز نسبت به اعزام ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مراکز شلوغ و پرتردد در شهر اقدام شود. وی با بیان اینکه برای مدیریت و نظارت دقیق بر وضعیت ترافیک در آخرین‌ماه سال هماهنگی‌های لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی نیز صورت گرفته است، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این ایام با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد و مرکز کنترل ترافیک نیز با آماده‌باش کامل و به‌صورت شبانه‌روزی بر وضعیت ترافیک نظارت می‌کند تا شهروندان در آمد و شد‌هایشان در این ایام دچار مشکل و سختی نشوند.

کد خبر 200669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز