همشهری آنلاین: پس از هجده هفته هیجان و برگزاری 90 بازی، مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران به پایان مرحله مقدماتی خود رسید و تیم پتروشیمی بندر امام همانند دور رفت بر صدر جدول مسابقات تکیه زد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدارسیون بسکتبال، در حساس‌ترین دیدار این هفته شهردادی گرگان میزبان تیم همیاری زنجان بود که موفق شد در یک بازی زیبا و مهیج با حمایت پرشور هواداران خود تیم حریف را شکست دهد و با توجه به شکست دانشگاه آزاد مقابل مهرام به رده پنجم جدول رده‌بندی برسد.

در تهران مهرام موفق شد دانشگاه را 96-77 شکست دهد تا این دو تیم در مرحله پلی‌آف حریف یکدیگر شوند.

تیم استقلال زرین قشم در خانه میزبان پتروشیمی بندر امام بود که مسابقه را با نتیجه 63-82 واگذار کرد و از صعود به مرحله پلی‌آف باز ماند.

تیم نفت سپاهان که با شکست هفته گذشته امید خود را برای صعود به مرحله بعد از دست داده بود، در این هفته موفق شد تیم صنایع پتروشیمی را در ماهشهر 86-85 شکست دهد تا وداعی تلخ با مسابقات داشته باشد.

در آخرین بازی این هفته فولاد ماهان اصفهان موفق شد تیم البدر را در بندر کنگ شکست دهد تا تمامی میزبانان این هفته به جز شهرداری گرگان مسابقات خود را به میهمانان واگذار کرده باشند.

بدین ترتیب در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال هشت تیم پتروشیمی بندرامام، فولاد ماهان اصفهان، مهرام تهران، همیاری زنجان، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد تهران، صنایع پتروشیمی ماهشهر و البدر بندر کنگ به مرحله پلی‌آف راه یافتند که می‌بایست پس از مسابقات قهرمانی غرب آسیا با یکدیگر به رقابت پردازند.

مسابقات پلی‌آف در این مرحله به صورت 2 از 3 برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات مرحله پلی‌آف

پتروشیمی بندر امام - البدر بندر کنگ

ماهان اصفهان - صنایع پتروشیمی ماهشهر

مهرام تهران - دانشگاه آزاد تهران

همیاری زنجان - شهرداری گرگان

 

کد خبر 199743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز