همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان در دومین روز رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا موفق شد عراق را با حساب 94 بر 61 از پیش رو بردارد.

basketball

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های غرب ‌آسیا توانست با نتینجه 94 بر 61 از سد عراق بگذرد.

به گزارش فارس، در پایان بازی و بر اساس آمار منتشر شده حامد سهراب نزاد با کسب 13 امتیاز و 7 ریباتد موثر ترین بازیکن تیم کشورمان مقابل عراق بود.صمد نیکخواه بهرامی که 20 دقیقه در میدان حاضر بود، با کسب 15 امتیاز، پر امتیازترین بازیکن ایران بود.

به گزارش مهر، سرمربی تیم ملی بسکتبال عراق پس از شکست برابر ایران گفت: تمام تمرکز ما روی دیدار با اردن است تا بتوانیم با شکست دادن این تیم و قرار گرفتن در جای سوم صاحب سهمیه شویم.

، "فکرت بومه" اظهار داشت: با توجه به عملکردی که از تیم ایران دیدم به نظرم این تیم قهرمان می شود، لبنان در جای دوم قرار می گیرد. عراق هم اردن را شکست می دهد و سوم می شود.

وی تصریح کرد: پیش از این دیدار و زمانی که تشکیلات تیم ایران را دیدم متوجه شدم که ایرانی ها عزم خود را جزم کرده اند تا قهرمان شوند. تیم ملی ایران تجربه زیادی از حضور در مسابقات بین المللی دارد و این فقط مربوط به رقابت های غرب آسیا نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال عراق با تاکید دوباره بر اینکه ایران را مستحق قهرمانی می داند و از این بابت لبنان در جایگاه دوم قرار دارد. خاطرنشان کرد: تمام تمرکز ما روی دیدار با اردن است تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم و با قرار گرفتن در جای سوم صاحب سهمیه شویم.

فکرت با اشاره به آسیب دیدگی دو بازیکن خوب تیم ملی عراق تاکید کرد: نبود این دو بازیکن روی عملکرد تیمی ما تاثیرگذار بود اما در طول بازی سعی داشتیم فقط فاصله امتیازی را کم کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال عراق خاطرنشان کرد: زمانی بسکتبال عراق در سطح اول غرب آسیا قرار داشت اما جنگ در کشورمان باعث شد این چجایگاه را از دست بدهیم.

کد خبر 200636
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز