دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتربسکتبال دوشنبه (9 بهمن) برگزار شد و تیم‌های پتروشیمی بندرامام، فولاد ماهان سپاهان، همیاری زنجان، شهرداری گرگان و مهرام تهران بر حریفان خود غلبه کردند.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدارسیون بسکتبال، در تهران دو تیم نفت و مهرام مقابل هم قرار گرفتند که تیم نفت سپاهان علی‌رغم داشتن انگیزه بالا و بازی خوب خود مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد و از صعود به مسابقات پلی‌آف باز ماند.

در گرگان جدال حساس شهرداری و البدر بندر کنگ به سود نماینده استان گلستان خاتمه یافت. با این پیروزی تیم شهرداری گرگان شانس خود برای رسیدن به رده پنجم جدول را حفظ نمود، ضمن آن که سرنوشت تیم البدر برای حضور در مرحله پلی‌آف به هفته آخر کشیده شد.

در اصفهان تیم فولاد ماهان به یک پیروزی پرگل دیگر دست یافت و موفق شد صنایع پتروشیمی ماهشهر را با نتیجه 60- 94 شکست دهد. با این پیروزی ماهان همچنان در رده دوم و صنایع ماهشهر در رده هفتم قرار دارند.

تیم پتروشیمی بندر امام پس از پیروزی روحیه‌بخش هفته قبل خود مقابل مهرام تهران، این هفته میزبان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بود. دانشگاهی‌ها که چندین هفته است بر روی نوار شکست گام برمی‌دارند، آمده بودند تا با شکست صدرنشین، خیال خود را از کسب مقام پنجمی راحت نمایند اما در نهایت با نتیجه 82-69 مسابقه را واگذار نمودند تا سرنوشت تیم‌های پنجم و ششم جدول نیز در هفته پایانی مشخص شود.

در زنجان تیم همیاری در سالنی مملو از تماشاگر موفق شد استقلال زرین قشم را شکست دهد. تیم استقلال زرین با این شکست در رده نهم جدول باقی ماند و برای صعود به مرحله پلی‌آف می بایست در هفته آخر مسابقات، تیم پتروشیمی صدرنشین را شکست دهد.

برنامه هفته آخر مسابقات که در تاریخ پنجشنبه 12 بهمن ماه انجام می‌شود به شرح ذیل است:

البدر بندر کنگ - فولاد ماهان سپاهان

استقلال زرین قشم - پتروشیمی بندرامام

شهرداری گرگان - همیاری زنجان

پتروشیمی ماهشهر - نفت سپاهان

دانشگاه آزاد - مهرام تهران

 

کد خبر 199503
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز