شرکت‌های بهره‌برداری مترو و اتوبوسرانی تهران برای تردد شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تسهیلات ویژه درنظر گرفته‌اند.

 پنجشنبه12بهمن‌ماه همزمان با سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیز اسلامی و نخستین روز از دهه مبارک فجر، این شرکت‌ها از آغاز شروع حرکت‌ها تا ساعت 10صبح همان روز در همه خطوط و برای مسافرانی که قصد حضور در این مراسم در حرم مطهر امام(ره) را دارند به‌صورت رایگان تسهیلات ارائه می‌کند.

با افزایش مسافر در خط یک مترو برای جابه‌جایی هر‌چه بیشتر مسافران و شرکت‌کنندگان در این مراسم، خدمات‌رسانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ایستگاه‌های شاهد و حرم مطهر نیز تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد که با توجه به برگزاری مراسم نمازجمعه در حرم مطهر امام خمینی(ره)، آمادگی دارد تا ساعت 7:30 تا10صبح روز مذکور نسبت به انتقال رایگان شهروندان عزیز تهرانی از مبادی و میادین اصلی شهر به سمت حرم مطهر اقدام کند؛ ضمن آنکه اتوبوس‌های این شرکت رأس ساعت 9صبح از مقابل مساجد تحت پوشش اقدام به انتقال شهروندان محترم به سمت حرم مطهر خواهند کرد. بدیهی است پس از اتمام مراسم نسبت به بازگشت شرکت‌کنندگان به مبادی اولیه از محل استقرار اتوبوس‌ها اقدام خواهد شد.

کد خبر 199607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز