همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق دولت با بینانگذار جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، احمدی نژاد و اعضای هیئت دولت پیش از ظهر امروز ( چهارشنبه 11 بهمن)با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه، مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

رئیس جمهور و همراهان پس از ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور در مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و شهدای دولت ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) از رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت استقبال کرد.

رئیس جمهور در مراسم تجدید پیمان اعضای هیئت دولت با آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام راحل ، دهه فجر را بزرگ ‌ترین هدیه ملت دانست.

 احمدی نژاد گفت: زمان مرور حقیقت انقلاب و مسیر طی شده و یادآوری آرمان‌ها و اهداف بلندی که باید پیگیری و محقق شود رسیده است.

وی با اشاره به اینکه همه وجود امام (ره) در خدمت مردم، برای مردم، ‌کنار مردم و غمخوار آنان بود افزود: امام (ره) برای خود در این دنیا هیچ حسابی باز نکرده بود.

رئیس جمهور گفت: امام راحل محو خدا، مکتب، پیامبر (ص)، آل پیامبر (ع) و همه ارزش‌های الهی بود.

وی افزود: نبض امام (ره) با مردم، با حالات روحی و عواطف و احساسات مردم می تپید و اراده مردم را در اداره کشور اصل می‌دانست و به رسمیت می شناخت.

آقای احمدی نژاد گفت: مردم تحقیر شده از پس چند صد سال حاکمیت فاسدها و خودخواهان، در دوره امام (ره) عظمت خود را شناختند و تأثیرگذاری، اقتدار و هویت خود را بازیافتند.

وی افزود: امام (ره) آمد تا به همه بشر عزت ارزانی کند و همه را نجات بدهد. رئیس جمهور گفت: امام (ره) برای دفاع از حقوق مردم مرزی نمی‌شناخت.

وی با اشاره به همزمانی دهه فجر امسال با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و با بیان اینکه خادمان ملت در دولت امروز با راه و آرمانهای امام راحل تجدید بیعت می کنند افزود: امام (ره) مردی از جنس آسمان،‌ مردی از جنس انبیا و احیاکننده راه و ادامه دهنده مسیری بود که پیامبران در برابر بشر قرار دادند.

رئیس جمهور گفت: دهه فجر دهه پیروزی نهضت عظیمی است که امام راحل آن را رهبری می کرد و پیروزی انقلاب اسلامی در واقع پیروزی نوع انسان بود.وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی فطرت‌‌های پاک بود.

کد خبر 199557
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز