چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران چندی پیش از تمدید مجدد قرار‌داد شبکه پیمانکاری سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا برای مدت 10 سال خبر داد.

تالیا

به گزارش ایسنا، با توجه به تغییر مالکیت در پروژه‌ی تالیا و مدت زمان کمتر از سه سال به پایان اعتبار قرار‌داد این پیمانکار، هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تصمیم به تمدید 10 ساله این قرار‌داد گرفت تا این اپراتور مجددا احیا شود.

سیدهاشمی از برنامه‌های جدید برای توسعه و تغییرات چشم‌گیر در پروژه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا خبر داده و تاکید کرده است که اعتبار را دوباره به مشترکان تالیا باز می‌گردانیم.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شش میلیون سیم‌کارت اعتباری از شبکه‌ی تالیا واگذار خواهد شد و مالکان جدید اپراتور اعتباری تالیا، کوشش خود را برای احیای دوباره این شبکه و رقابت با اپراتور‌های فعلی کشور به کار خواهند بست.

به گفته رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران براساس برآورد‌های مالی صورت گرفته پروژه تالیا بعد از خصوصی‌سازی مخابرات 40 میلیارد تومان به مخابرات ضرر مالی وارد کرده اس و تمامی کوشش مخابرات این است که زیان‌دهی این پروژه را به صفر رسانده و از آن کسب درآمد کند.

در هر حال مسوولان می‌گویند بازار سیم‌کارت ایران هنوز اشباع نیست و با وجودی که ضریب نفوذ تلفن همراه 92 درصد است، اما این فن‌آوری قابلیت آن را دارد که ضریب نفوذ آن در میان مردم، به بیش از 150 درصد برسد. بنابراین برای تالیا هنوز فرصت فعالیت وجود دارد.

کد خبر 198099
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز