یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

سیدنی: ‌یک پسر استرالیایی با قراردادن بیشترین تعداد عنکبوت روی بدنش رکورد کتاب گینس را همچنان در اختیار دارد.

پسر عنکبوتی


تام با نگه‌داشتن 125 عنکبوت روی بدنش در مقابل چشم بینندگان به‌مدت 30 ثانیه به این رکورد دست یافت. به گزارش پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس، وی پس از کسب این رکورد گفت: این عنکبو‌ت‌ها خطری برای سلامتی‌ام نداشتند فقط در برخی نقاط بدنم دچار گازگرفتگی شدم. گفتنی است تا به حال افراد بسیاری برای به‌دست آوردن رکورد گینس دست به این کار زده‌اند اما نتوانسته‌اند رکورد تام را بشکنند.

کتک‌درمانی

بلگراد: برخی روانشناس‌های صربستانی برای ترک اعتیاد روش کتک‌درمانی را به افراد معتاد پیشنهاد می‌کنند. آنها برای ایجاد تنفر نسبت به انواع اعتیاد، فرد معتاد را با ترکه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. بسیاری از افرادی که با این شیوه اعتیاد خود را ترک کرده‌اند مدعی هستند اینکه بدانی پس از هر بار مصرف مواد‌مخدر باید درد ناشی از ضربه‌های ترکه را تحمل‌کنی انگیزه ترک اعتیاد را بالا می‌برد. یکی از روانشناس‌هایی که با این شیوه کار می‌کند درباره آن می‌گوید: ما از اینکه به افراد برای ترک اعتیاد آنها حتی با استفاده از این شیوه خشن کمک می‌کنیم خوشحال و راضی هستیم.

فقط غذای یک رستوران

سیاتل:‌ زن آمریکایی تصمیم گرفت در تمام طول سال2013 فقط از مواد‌غذایی یک رستوران استفاده کند و چیز دیگری نخورد و نیاشامد. البته قصد خانم اگزیستنس تبلیغ برای این رستوران نیست و گمان برخی در مورد اعتیاد وی به غذا‌های این رستوران نیز اشتباه بود. وی در این‌باره می‌گوید: من فقط از به چالش‌کشیدن خودم لذت می‌‌برم. برای نمونه در سال2011 نیز تصمیم گرفتم برای یک سال فقط لباس‌های یک فروشگاه خاص را بپوشم، پس از اینکه در این کار موفق شدم احساس رضایت می‌کردم. گفتنی است وی برای سال‌های بعد میلادی نیز برنامه‌هایی از این دست دارد.

پیتون در هواپیما

کنز: مسافران پرواز هواپیمایی کوانتاس که از شهر کنز استرالیا عازم پاپوآ در گینه‌نو بودند با صحنه عجیب آویزان‌شدن یک مار از بال‌های هواپیما مواجه شدند. آنان یک مار پیتون عظیم‌الجثه سه‌متری را دیدند که در تلاش بود خود را روی بال هواپیما نگه دارد، اما باد سرد و شدید اجازه این کار را به او نمی‌داد. این مار نگون‌بخت تا زمان فرود هواپیما در فرودگاه گینه‌نو همچنان از بال هواپیما آویزان بود اما سخنگوی هواپیمایی کوانتاس گفت که این مار قبل از فرود جان خود را از دست داده است. گفتنی است هنوز مشخص نشده این مار چگونه سر از بال هواپیما در آورده است.

کد خبر 197612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز