یوتا: پس از برخورد کامیونی با گاردریل یکی از بزرگراه‌های ایالت یوتای آمریکا، ابری از میلیون‌ها زنبور به هوا برخاست.

زنبور

این زنبور‌ها داخل صد‌ها کندو در حال انتقال به شهر بیکرزفیلد کالیفرنیا بودند. جانسون رئیس پلیس بزرگراه درباره این حادثه به رسانه‌ها گفت: با وجود 25‌میلیون زنبور عصبانی هیچ چاره‌ای جز بستن مسیر جنوبی این بزرگراه نداشتیم به طوری که تردد در مسیر یادشده تا 5ساعت امکان‌پذیر نبود و سرانجام از زنبورداران منطقه برای جمع‌آوری زنبور‌ها درخواست کمک شد. گفتنی است 2 پلیس و راننده کامیون نتوانستند از نیش زنبور‌ها در امان بمانند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

خوردن 9توپ بیلیارد

نیویورک: عکس رادیولوژی سگی که 9توپ بیلیارد را خورده بود رتبه نخست مسابقه عجیب‌ترین عکس‌های رادیولوژی دامپزشکان را به‌خود اختصاص داد. هرساله دامپزشکان آمریکایی در مسابقه‌ای شرکت می‌کنند که عجیب‌ترین عکس‌های رادیولوژی حیوانات در آن به نمایش درمی‌آید. امسال نیز عکس معده سگی که 9‌توپ بیلیارد در آن قابل مشاهده بود توانست عنوان عجیب‌ترین عکس رادیولوژی را از آن خود کند. در این مسابقه عکس‌های جالب دیگری نیز وجود داشت. برای نمونه تصویر معده یکی دیگر از حیوانات‌خانگی، پرده از راز گم‌شدن دندان مصنوعی صاحبش برداشته بود.

مار 5متری

فلوریدا: مار پیتون 5متری در حالی شکار شد که یک گوزن بالغ داخل شکمش بود. ماموران پارک ملی آمریکا این مار را شکار کردند و به گفته آنها این نخستین بار است که زیست‌شناسان پارک یاد‌شده می‌توانند از نزدیک طعمه سالم این خزنده را بررسی کنند. آقای اسکات‌هاردین یکی از متخصصان حیات‌وحش در مورد شکار این مار به رسانه‌ها گفت: شکار این مار 5متری فقط برای انجام تحقیقات علمی و زیست‌شناسی انجام شده است. گفتنی است مار‌های پیتونی که به‌عنوان حیوان‌خانگی نگهداری می‌شوند پس از چندی که بیش از حد رشد می‌کنند در حیات‌وحش رها و گاهی حادثه‌ساز می‌شوند.

تولد ناگهانی

ویکتوریا: پرستار 25‌ساله تا پیش از به دنیا آوردن یک نوزاد سالم نمی‌دانست که باردار است. امیلی رِتکلیف که صاحب 3‌فرزند بوده در حال اسباب‌کشی ابتدا در ناحیه کمر احساس درد می‌کند. سپس متوجه می‌شود که دردی شبیه به درد زایمان دارد و با عجله و هیاهو از شوهرش می‌خواهد تا وی را به بیمارستان ببرد. با وجود این آنها به قدری شوکه شده بوده‌اند و
داد و فریاد می‌کرده‌اند که دختر بزرگ آنها تصور می‌کند هر دو دیوانه شده‌اند و از ترس گریه می‌کند. بخت با آنها یار بوده که یک کارآموز پرستاری در خانه‌شان حضور داشته است. وی حتی بندناف را که دور گردن نوزاد پیچیده شده بوده به آرامی قطع کرده است.

کد خبر 149928

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز