گروه حوادث: مادر ایرانی تنها لحظاتی پس از سقوط مرگبار پسربچه 5 ساله‌اش از برج الجمیرا در دبی، از طبقه هشتم به پایین سقوط کرد و جان باخت.

برج

این حادثه تلخ هفته گذشته و زمانی رخ داد که پدر خانواده برای دیدن اقوام و انجام کاری به ایران سفر کرده بود. آن روز مادر خانواده به همراه دختر 15ساله‌اش در لابی برج الجمیرا، منتظر سرویس مدرسه بودند که زن جوان بعد از خارج شدن از لابی ناگهان دید پنجره آپارتمانشان در طبقه هشتم برج باز است و پسربچه 5 ساله‌اش کنار آن ایستاده و مشغول بازیگوشی است.

او که به‌شدت ترسیده بود، سراسیمه سوار آسانسور شد و خودش را به طبقه هشتم رساند اما پیش از رسیدن او به خانه حادثه غم انگیزی رخ داد. پسربچه 5 ساله بعد از اینکه خودش را به مقابل پنجره رساند، ناگهان تعادلش را از دست داد و از طبقه هشتم به پایین سقوط کرد. در زمان سقوط او، یکی از نگهبان‌های برج که شاهد ماجرا بود سعی کرد پسربچه را در هنگام سقوط در آغوش بگیرد و از کشته شدن او جلوگیری کند اما موفق نشد و او نیز در این حادثه مجروح شد.

زمانی که زن جوان خود را به آپارتمان رساند و متوجه سقوط پسرش شد، درحالی‌که جیغ می‌کشید و خودش را به لبه پنجره رسانده و پایین را نگاه می‌کرد، که ناگهان سقوط کرد که در مقابل چشمان شاهدان، روی آسفالت خیابان افتاد. به گزارش پایگاه خبری البوابه امارات، به‌دنبال این حادثه دردناک، پسر بچه 5 ساله که هنوز نفس می‌کشید به بیمارستان انتقال یافت اما در بین راه جانش را از دست داد و مادرش نیز در دم جان باخت. براساس این گزارش، دختر این خانواده که شاهد مرگ مادر و برادر خود بود، در حال حاضر به‌شدت شوکه شده و تحت نظر روانپزشکان قرار گرفته است. او بعد از این حادثه اصلا حرفی نزده و روانشناسان می‌گویند که دچار شوک بزرگی شده است.

همسایه‌ها نیز که شاهد این صحنه مرگبار بوده‌اند با دیدن سقوط زن جوان پس از مرگ پسرش، از این حادثه به‌عنوان تلخ‌ترین حادثه عمرشان یادکرده‌اند و از مرگ این مادر و فرزند به‌شدت متاثر شده‌اند. جسد مادر و کودکش بعد از این حادثه به سردخانه‌ای در بیمارستان رشید دبی منتقل شد تا مقدمات قانونی برای خاکسپاری انجام شود.

کد خبر 147178
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز