گروه حوادث: تاجر آمریکایی که 44سال پیش دختر نوجوانی را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود در دادگاه اوهایو محاکمه شد.

حادثه

این مرد جنایتکار به نام رابرت بومن در سال 1967 مرتکب جنایت شد و پس از 40 سال در اکتبر 2008 در کالیفرنیا دستگیر شد.این ماجرای هولناک زمانی آغاز شد که آیلین آدامز دانش‌آموز سال اول دبیرستان بعد از اینکه از اتوبوس پیاده شد مورد حمله تاجر آمریکایی قرار گرفت. رابرت بومن قاتل بی‌رحم، این دختر نوجوان را با خود به زیرزمینی برده و پس از تجاوز او را به طرز فجیعی کشت. قاتل بی‌رحم پس از جنایت جسد قربانی را در جنوب شهر میشیگان رها کرد و فراری شد.

او مدتی به ایالت فلوریدا و بعد به کالیفرنیا رفت و به زندگی پنهانی پرداخت. رابرت که یکی از تاجران موفق آمریکایی بود پیش از دستگیری ورشکست شد تا اینکه با اقدامات پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی در ایالت کالیفرنیا تحت شناسایی قرار گرفت و او نهایتا 40 سال پس از جنایت در2 اکتبر سال 2008 دستگیر شد. قاضی دادگاه دستور داد از او که خود را بی‌گناه می‌دانست آزمایش دی‌ان‌ای گرفته شود. علاوه بر آزمایش، سایر شواهد حکایت از این داشت که رابرت قاتل است و پس از تجاوز به دختر نوجوان، او را خفه کرده و با ضربه‌ای جمجمه او را شکسته است.

پس از تکمیل تحقیقات، دادگاه این قاتل آمریکایی هفته گذشته برگزار شد. همسر وی که از ماجرای قتل اطلاع داشته در دادگاه شهادت داد که شوهرش در آن زمان او را تهدید کرده که به کسی حرفی نزند. این تاجر جنایتکار همسرش را تهدید کرده بود درصورتی که اورا لو دهد وی و دختر تازه به دنیا آمده شان را خواهد کشت و همسر رابرت به خاطر دخترش جرات نکرده بود حرفی بزند.

کد خبر 144565
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز