گروه حوادث: « از نگهداری پسر معلولم خسته شده بودم». این جمله‌ای بود که پدر بی‌رحم پس از اینکه به اتهام قتل پسرش دستگیر شد به زبان آورد.

متهم حوادث خارجی

این مرد ساکن لوئیزیانای آمریکا متهم است بعد از کشتن پسر 7 ساله اش، جسد او را مثله کرده است. یکشنبه گذشته راننده‌ای که از مقابل خانه‌ای ویلایی در منطقه تیبوداکس در لوئیزیانای آمریکا می‌گذشت، صحنه وحشتناکی را دید؛ سر بریده شده پسربچه‌ای در مقابل این خانه ویلایی، روی آسفالت خیابان رها شده و رد خون تا در ورودی خانه کشیده شده بود.

مرد راننده وحشتزده با پلیس تماس گرفت و ماجرا را به ماموران اطلاع داد. طولی نکشید که خودروهای پلیس خانه مورد نظر را محاصره کردند و با ورود به داخل خانه، مرد 30 ساله‌ای را به اتهام این جنایت هولناک بازداشت کردند. این مرد کسی نبود جز جرمی لایت، یعنی پدر قربانی. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد که او بعد از به قتل رساندن پسرش، جسد او را در داخل آشپزخانه مثله کرده و بخشی از آن را در کیسه قرار داده و به سطل زباله انداخته است.

با پیدا شدن جسد مثله شده مقتول، مرد 30 ساله به اداره پلیس منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه، به این جنایت هولناک اعتراف کرد. «پسرم معلولیت مغزی و مشکل قلبی داشت. ما باید به وی از طریق لوله مخصوص غذا می‌دادیم و او را با ویلچر به این طرف و آن طرف می‌بردیم که از این کار خسته شده بودم.» پدر بی‌رحم با گفتن این جملات به بیان جزئیات جنایتی پرداخت که خیلی زود تبدیل به بمب خبری منطقه تیبوداکس شد و بسیاری از اهالی این منطقه را شوکه کرد.

او ادامه داد: وقتی همسرم ماشین را برای تعمیر به تعمیرگاه برد تا بتواند سه‌شنبه پسرمان را نزد دکتر ببرد، بهترین فرصت برای اجرای نقشه‌ای بود که در سر داشتم. نیم ساعت بعد از رفتن او، پسرمان را به آشپزخانه بردم و او را به قتل رساندم. بعد سر او را بیرون از خانه گذاشتم تا وقتی همسرم برگشت، با دیدن آن ناراحتی مرا احساس کند.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد مرد جنایتکار و همسرش از 10سال پیش با هم زندگی می‌کردند و در این مدت اختلافات زیادی داشتند. مرد جوان بیکار بود و مخارج زندگی را همسرش تأمین می‌کرد. در عوض او وظیفه داشت شبانه‌روز از پسر معلولشان نگهداری کند و به همین دلیل پسربچه 7 ساله به او بیشتر از مادرش وابسته بود. ماموران همچنین متوجه شدند که پدر بی‌رحم یک مجرم سابقه‌دار است که سال‌ها قبل نیز به اتهام سرقت و نگهداری مواد‌مخدر دستگیر شده بود.

از طرفی بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن و شوهر یک ماه پیش به خاطر پول و مخارج زندگی با هم درگیر شده بودند که با حضور پلیس در محل، این درگیری خاتمه پیدا کرده بود. همسر مرد جنایتکار به پلیس گفته است: در مدتی که با جرمی زندگی می‌کردم، چندین بار تصمیم گرفتم او را ترک کنم اما هر بار به خاطر پسرمان از تصمیمم منصرف شدم. براساس این گزارش، مرد 30ساله در حال حاضر به اتهام قتل از نوع درجه یک در بازداشت به سر می‌برد و به‌زودی محاکمه او در دادگاه آغاز خواهد شد.

کد خبر 143340
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز