همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 173 نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح پلیس در بامداد چهارشنبه 20 دی ماه خبر داد و گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده زیر 25 سال است.

مهر نوشت: سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به اجرای هشتمین طرح مبارزه با اخلال‌گران نظم و امنیت و اراذل و اوباش شهر تهران گفت: در این طرح مأموران پلیس علاوه بر برخورد با اراذل و اوباش شناسایی شده با افرادی که به صورت باندی مرتکب اعمال مجرمانه می‌شدند برخورد کرده و با شناسایی مخفیگاه آنها تمامی این افراد در این طرح دستگیر شدند.

ساجدی‌نیا افزود: این اراذل و اوباش با حکم قضائی در محلات گردانده می‌شوند تا سایر مجرمان بدانند که پلیس با جرایم قاطعانه برخورد می‌کند و مجرمان احساس نا امنی کنند.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ، اکثر دستگیرشدگان اراذل و اوباش سطح یک هستند که اقدام به خفت‌گیری، پخش مواد، سرقت و مزاحمت می‌کردند.

وی با اعلام اینکه این افراد پس از دستگیری و آزادی زیر نظر پایگاه‌های پلیس امنیت قرار می‌گیرند، گفت: این افراد باید خود را به پایگاه‌ها معرفی کنند و پس از معرفی تحت کنترل قرار گرفته و مأموران پلیس بر فعالیت‌ها و رفتارهای آنها نظارت می‌کنند.

به گزارش مهر، در طرح پلیسی چهارشنبه 20 دی ماه در برخورد با اراذل و اوباش، نام‌هایی نظیر مرتضی گربه، علی هویج، سعید سوسکه، برادران دالتون شیطان‌پرست، سعید موذی، فرشید ببعی، ممد تیغ‌زن، میلاد تخم‌مرغ، موش سیاه، علی خال‌دار، فرشاد دنبه، میلاد دراز، اکبر موتور، امیر غربتی، مجید کثیف و ممد بستنی شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 197409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز