یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: پزشکی قانونی بعد از 3‌ماه اعلام کرد که عامل جنایت در خیابان نظام‌آباد تهران هنگام ارتکاب جرم جنون نداشته است.

حدود ساعت 11:37دوشنبه 24مهرماه، حادثه وحشتناکی در خیابان مدنی تهران رخ داد که موجی از نگرانی و ناامنی را بین مردم این منطقه به‌وجود آورد. حادثه از زمانی شروع شد که جوانی 22ساله درحالی‌که یک چاقوی قصابی در دست داشت در خیابان می‌دوید و هر که را سر راهش می‌دید هدف ضربات چاقویش قرار می‌داد.

مرد جوان در مدت کوتاهی 12نفر را با ضربات چاقو نقش بر زمین کرد و بعد پا به فرار گذاشت. درحالی‌که اقدام مرد خطرناک باعث وحشت مردم منطقه شده بود، ماجرا به پلیس اطلاع داده شد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری این متهم خطرناک با دستور قاضی شهریاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران آغاز شد. همزمان با این اتفاق، مجروحانی که هدف اصابت ضربات چاقوی متهم قرار گرفته بودند نیز به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها که مرد جوانی بود بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

از سوی دیگر متهم پس از شش ساعت فرار دستگیر شد و به حمله وحشتناک اعتراف کرد. این پسر جوان که فرزند طلاق است و سابقه کیفری دارد درخصوص انگیزه‌اش گفت: مدتی بود که خواب‌های عجیبی می‌دیدم و با خود گفتم که باید چنین کاری را انجام دهم. برای همین روز حادثه به مغازه قصابی رفتم و با تهدید چاقویی را برداشتم و به سمت مردم حمله کردم. به گزارش همشهری، این متهم بعد از اینکه چنین ادعای عجیبی را مطرح کرد با دستور قاضی پرونده به پزشکی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی وی مورد بررسی قرار بگیرد. پزشکان بعد از انجام آزمایش‌‌ها و معاینه‌های مختلف سرانجام نتیجه را اعلام کردند. آنها اعلام کرده‌اند که این جوان هنگام ارتکاب جنایت سالم بوده و جنون نداشته است.

کد خبر 196999
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز