دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سه نمایش «مسافران عزیز...» به کارگردانی صابر ابر، «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای و «یادداشتی برای سهراب» به کارگردانی اصغر خلیلی اجراهای خود را در تالارهای نمایشی مجموعه ایرانشهر آغاز می‌کنند.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، امیر حسین حریری معاون هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر گفت: دو نمایش «مسافران عزیز...» کار صابر ابر با بازی مهناز افشار و ستاره پسیانی و «یادداشتی برای سهراب» به کارگردانی اصغر خلیلی، با بازی فرزاد حسنی، کامران تفتی و زری اماد پس از اجراهای نمایش «هملت» در تالار استاد سمندریان و نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» از آروند دشت آرای با بازی محسن حسینی، امیرحسین طاهری، حسن معجونی، سعید چنگیزیان، سحر دولتشاهی و کاظم سیاحی از 5 بهمن ماه در سالن شماره یک، پس از اخذ مجوز از سوی مرکز هنرهای نمایشی به روی صحنه می‌روند.

مجموعه تماشاخانه ایرانشهر هم اکنون با دو نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئاتر نقشینه با بازی رضا مولایی و ... از ساعت  18:30 در سالن شماره یک و «هملت» کاری از رضا گوران با بازی آتیلا پسیانی، صابر ابر، ستاره پسیانی، بهناز جعفری و داریوش موفق از ساعت 19 در سالن استاد سمندریان میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه ایرانشهر می‌توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.

 

کد خبر 196250

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز