همشهری آنلاین: نمایش "مسافران کوفه" به کارگردانی کوروش زارعی از 10 تا 23 دی هر شب ساعت 18:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، زارعی با اشاره به این که نمایش مسافران کوفه نمایشی مذهبی تئاتری است، گفت: این نمایش ساختار دراماتیک و تئاتری دارد و علاوه بر این که برای مردم عام طراحی شده، استادان، هنرمندان و صاحبنظران عرصه تئاتر را هم می‌تواند جذب کند.

وی با تاکید بر این که نمایش مسافران کوفه اندیشه و تفکر مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: نوع نگاه و زاویه دید ما به قصه محمد و ابراهیم (طفلان مسلم) است و این که آنها در دام کوفیان گرفتار می‌شوند و همان رفتاری که این مردم با مسلم انجام داده اند با فرزندانش می‌کنند.

زارعی افزود: این نمایش قصد دارد تا رفتارها و واکنش های مردم کوفه به آدم هایی مانند مسلم و فرزندانش را بررسی کند.

عوامل نمایش مسافران کوفه عبارتند از: نویسنده: سید حسین فدایی حسین، کارگردان: کوروش زارعی، طراح صحنه و لباس: مهدی نیکروش، مدیر تولید: محمدرضا خوئی، مدیر فنی: ابولفضل حاج مهدی و بازیگران: کاظم نظری، علی فرهناک، محمدرضا آزاد، وفا ترفه، حسن اردستانی، امیر بیطرفان، فائزه سادات حسینی، فاطمه سفرپور، فرهان فرهناک، امیرعلی زارعی، سنا زارعی و کوروش زارعی.

علاقمندان برای تماشای نمایش "مسافران کوفه" از 10 تا 23 دی، ساعت 18 و 30 دقیقه می‌توانند به تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

کد خبر 196167

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز