همشهری آنلاین: مدیر موسسه توسعه هنرهای معاصر با تاکید بر رفع شدن مشکل راه اندازی خانه نمایش 2 از افتتاح خانه نمایش 3 تا پایان سال جاری در تهران خبر داد.

نمایش

به گزارش ایرنا، مهدی افضلی گفت: بعد از مشکلات به وجود آمده درمورد خانه نمایش شماره 2 و نبود تمایل مالک بنا برای تمدید قرارداد اجاره این ساختمان و مشکلات پیرو آن با شهرداری منطقه که منجر به بسته شدن موقت این مجموعه شد، اقدامات نهایی برای انتقال خانه نمایش شماره 2 به فضای جدید در حال پایان یافتن است و به زودی شاهد شروع به کار مجدد این مجموعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف موسسه توسعه هنرهای معاصر، کمک به افزایش زیرساخت های فضاهای نمایشی و تکثر محیط های استاندار اجرا در سطح پایتخت کشور با هدف ترویج و توسعه تئاتر میان عموم افراد جامعه است و این مهم با وجود تاکیدات حمید شاه آبادی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قادر آشنا مدیر مرکز هنرهای نمایشی با جدیت در حال عملیاتی شدن است.

مدیر موسسه توسعه هنرهای معاصر تجربه راه اندازی خانه نمایش شماره 2 را به دلیل تازه بودن این پروژه با آسیب هایی همراه دانست و تصریح کرد خوشبختانه در طی قریب به یک سال از راه اندازی این مجموعه تجربیات گرانبهایی را به دست آوردیم و اکنون با اتکا به این داشته ها تمام سعی خود را به کار می‌بندیم تا درادامه مسیر گرفتار این آسیب ها نشویم.

افضلی از مذاکره با مدیر مرکز هنرهای نمایشی جهت راه اندازی و افتتاح خانه نمایش شماره 3 تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: طی هفته جاری مذاکرات را با قادر آشنا مدیرمرکز هنرهای نمایشی برای تاسیس خانه نمایش شماره 3 انجام خواهیم داد و این مرکز به در یکی از محیط های در اختیار موسسه توسعه هنرهای معاصر به کل مالکیت قطعی و بدون مشکلات اجاره بنا به صورت دائمی افتتاح خواهد شد و در اختیار هنرمندان تئاتر و به ویژه جوانان مستعد و خلاق این هنر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین امکانات پرتابل خانه نمایش شماره 2 از مکان قبلی تخلیه شده و به زودی در ساختمان جدید نصب خواهد شد و به همه فعالان عرصه هنرهای نمایشی در پایتخت این قول را می‌دهم که تا پیش از پایان سال جاری دو خانه نمایش 2 و 3 افتتاح خواهد شد و شاهد اجرای مستمر آثار در آنها خواهیم بود.

 

کد خبر 195452

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز