گروه حوادث: رازگشایی از ماجرای سقوط یک مرد جوان از پنجره طبقه پنجم ساختمان مسکونی در شرق پایتخت از سوی تیم تحقیق آغاز شده است.

ساعت 11:30شنبه مأموران کلانتری جوادیه تهرانپارس با قاضی قریشی زاده، کشیک جنایی تماس گرفتند و خبر از سقوط مرگبار مرد 30ساله‌ای دادند. بلافاصله قاضی ویژه قتل به همراه تیمی از مأموران راهی محل حادثه شد و در بررسی‌ها مشخص شد که قربانی مرد 30ساله‌ای به نام هادی است که از پنجره طبقه پنجم ساختمان مسکونی سقوط کرده و به کام مرگ رفته است.

درحالی‌که تحقیقات تیم جنایی پیرامون سقوط مرموز قربانی آغاز شده بود، مرد جوانی با عجله خود را به محل حادثه رساند و وقتی جسد هادی را دید شوکه شد. وی کسی جز دوست هادی نبود که درخصوص حادثه گفت: هادی نصاب آنتن تلویزیون است. دقایقی پیش با موبایلش به من زنگ زد و گفت که برای نصب آنتن تلویزیون به خانه شخصی در شرق پایتخت رفته اما با یکی از بستگان صاحبخانه درگیر شده و آنها در را روی وی قفل کرده‌اند. وی ادامه داد: هادی آدرس ساختمانی که در آن گرفتار شده بود را در اختیار من قرار داد و خواست هر چه زودتر خودم را به آنجا برسانم و او را نجات دهم.

من هم به سرعت به آدرسی که گفته بود آمدم تا به درگیری پایان و او را نجات دهم اما حالا با جسد او روبه‌رو شده‌ام. بعد از اظهارات دوست قربانی، تیم تحقیق به بازجویی از زن صاحبخانه که مالک آپارتمان طبقه پنجم بود پرداختند. وی در توضیح ماجرا گفت: من و زن همسایه در خانه بودیم که مرد جوان برای نصب آنتن به خانه ما آمد. او برای ما مزاحمت ایجاد کرد طوری‌که با هم درگیر شدیم و یک سیلی به‌صورتم زد که آثار آن روی صورتم هست.

وی ادامه داد: من هم از ترس فورا با شوهرم و یکی از بستگانم تماس گرفتم و خواستم تا خودشان را به خانه برسانند. دقایقی بعد یکی از بستگانم رسید و از ما خواست که از آپارتمان خارج شویم. او در را روی مرد جوان قفل کرد و با پلیس تماس گرفت. وی ادامه داد: احتمال می‌دهم مرد جوان قصد داشته که از پنجره فرار کند اما از آنجا سقوط کرده و جان باخته است. اظهارات این زن کافی بود تا مأموران به تحقیق از مرد جوانی که از بستگان صاحبخانه بود و در را روی قربانی قفل کرده بود بپردازند که او هم همان ادعای زن صاحبخانه را تکرار کرد. به گزارش همشهری، با دستور قاضی قریشی‌زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، مرد جوان بازداشت شد تا در تحقیقات تکمیلی زوایای پنهان پرونده آشکار شود.

کد خبر 196215
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز