گروه شهری: هفته آینده پایانه ویژه معلولان به بهره‌برداری می‌رسد.

این پایانه به‌رغم بی‌توجهی‌های دولت و با مساعدت شهرداری تهران آماده به‌کار شده است تا معلولان شهر بتوانند از آن استفاده کنند. براساس پیشنهاد شهرداری تهران و توافقات صورت گرفته با دولت، قرار بود پایانه‌ای ویژه معلولان افتتاح شود تا این گروه از جامعه نیز بتوانند از این امکانات حمل‌ونقلی استفاده کنند.

در این توافق تصریح شده بود که سازمان بهزیستی 50دستگاه ون آماده در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران قرار دهد اما سازمان بهزیستی از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرد تا روند افتتاح این پایانه با تأخیر سه‌ماهه مواجه شود. پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در این‌باره به همشهری گفت:

خوشبختانه دیروز (شنبه) موفق شدیم 60دستگاه میدل‌باس و 20دستگاه ون مخصوص معلولان را از تولیدکننده داخلی خریداری کنیم. پیش از این 25دستگاه اتوبوس ویژه نیز داشتیم که با آن تجهیزات پایانه کامل خواهد شد. به گفته سنندجی، با تأکیدات و اعتباراتی که محمدباقر قالیباف شهردار تهران در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار داد توانستیم این وسایل نقلیه را فارغ از کمک‌های دولتی تهیه کنیم تا معلولان پایتخت از امکانات حمل‌ونقل عمومی بی‌نصیب نمانند.

کد خبر 196083
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز