همشهری آنلاین: استاندار تهران گفت: از ابتدای بهمن تا انتهای اسفند؛ در هر هفته 11 هزار واحد مسکونی به تهرانی‌ها واگذار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرتضی تمدن در پایان جلسه مسکن استانداری تهران با اعلام تحویل 8600 واحد مسکن از ابتدای بهمن تا پایان اسفند در مناطق پاکدشت، ورامین، شهریار، پردیس، پرند، اندیشه، فیروزکوه، دماوند، رباط کریم، اسلامشهر و ورامین اظهار کرد: این واحد مسکونی به پروژه‌های مسکن مهر، تسهیلات بافت فرسوده و زودبازده اختصاص دارد.

وی افزود: دولت دهم 4873 میلیارد تومان برای ساخت و سازهای مسکن مهر در تهران اختصاص داده است و با اختصاص این مبلغ، رکوردی تاریخی در حوزه ساخت و سازهای مسکن در استان تهران رقم خورده است.

تمدن در ادامه با بیان اینکه خانه‌هایی با تمام امکانات را به متقاضیان تحویل می‌دهیم، عنوان کرد: انشعابات آب، گاز، برق، تلفن ودیگر امکانات و محوطه‌سازی‌ های مسکن مهر به انجام رسیده است.

استاندار تهران همچنین با اعلام آغاز ساخت‌وسازهای مسکن‌های ویژه در پنج نقطه استان تهران، عنوان کرد: در حال حاضر ایجاد 3300 واحد مسکونی در تهرانسر کلید خورده و با تخصیص و تملک زمین و پی ریزی رشدی 15 درصدی داشته است و امیدواریم با ساخت این مسکن‌های ویژه، حباب مسکن و اجاره‌بها در تهران متوقف شده و تقاضا و عرضه تنظیم شود.

تمدن در خاتمه همچنین اظهار کرد: چهار سایت دیگر ایجاد مسکن ویژه بزودی اعلام می‌شود و در حال حاضر در مرحله‌ی مطالعات و تملک زمین قرار دارد و تخمین می‌زنیم که اتمام پروژه‌های مسکن ویژه در کلانشهر تهران در سال 92 و 93 اتفاق بیافتد.

کد خبر 195765
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز