همشهری آنلاین: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از دریافت نامه جوابیه دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت که در صورت رعایت مفاد آیین‌نامه داخلی مجلس، این نامه در جلسه علنی فردا (چهارشنبه 6 دی) قرائت خواهد شد.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: نامه دفتر رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام به تاریخ 4 دی ماه مطابق با ماده 78 آیین‌نامه داخلی امروز (سه‌شنبه) توسط رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مجلس واصل شد.

وی از تشکیل جلسه کمیته حقوقی ماده 78 برای بررسی این نامه خبر داد و گفت: امروز جلسه کمیته حقوقی ماده 78 متشکل از جمعی از اعضای هیات رئیسه را برگزار می کنیم و با رعایت مفاد مختلف ماده 78 در صورت تایید کمیته و بر اساس آیین‌نامه، این جوابیه فردا در صحن علنی قرائت خواهد شد.

به گفته این عضو هیات رئیسه مجلس، دو ضرورت قید شده در ماده 78 که دفاعیه بیش از دو برابر اصل مطلب اظهار شده و متضمن توهین و افترا نباشد در جلسه کمیته حقوقی مورد توجه قرار می‌گیرد.

جوابیه دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز ( سه‌شنبه 5 دی) توسط حجت‌الاسلام علیخانی مشاور رئیس مجمع تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی شده است.

کد خبر 195643
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز