همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: پردیس فروش خودرو در منطقه ۱۳ با ظرفیت یک هزار دستگاه خودرو، هفته آینده بهره برداری می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، رضا قدیمی  با بیان این مطلب افزود: این پردیس که در کوی زینبیه منطقه 13 شهرداری تهران قرار دارد جایگزین پردیس جمع آوری شده حکیمیه است که با ظرفیتی بیش از ۳۰ درصد نسبت به پردیس حکیمیه، خدماتی چون کار‌شناسی خودرو، سلامت خودرو، بیمه، مبایعه نامه و.. را در خود جای داده است.

وی افزود: پردیس حکیمیه در بافت مسکونی قرار داشت که باعث ایجاد گره‌های ترافیکی شده بود اما پردیس منطقه ۱۳ درحاشیه منطقه و در خیابان فرعی قرار دارد که مشکلات حکیمیه را در پی نخواهد داشت. همچنین پردیس جدید بر خلاف حکیمیه دارای دسترسی آسان و ورودی و خروجی مجزاست که این مساله نیز ترافیک روانتری را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران همچنین از دو طرح بلند مدت در مورد پردیس خودرو خبر داد و گفت: ایجاد پردیس خودرو در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب نیز از برنامه‌های بلند مدت است. در این مجموعه خدمات کامل خودرو با حضور برندهای بزرگ و همچنین خدمات ویژه از جمله شماره گذاری، بیمه، تعمیرگاه، بانک و.. دراین پردیس در نظر گرفته شده است.

قدیمی افزود: وسعت این مجموعه ۵۰ هکتار است.

وی اظهار داشت: ایجاد پردیس خودرو در منطقه ۲۱ واقع در جاده مخصوص کرج نیز در حال پیگیری است. احداث این دو پردیس که صرف زمان زیادی طلبیده و بحثی بلند مدت است، برای شهر تهران ضروری است.

کد خبر 195486
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز