مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، از اعمال شرایط ویژه برای نوسازی خودروهای فرسوده خبر داد.

old cars

آقای رجبی در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر ما با بیان اینکه شرایط ویژه به مناسبت برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند و بازیافت در نظرگرفته شده است، گفت: افزایش مدل های خودروهای فرسوده از 1368 به 1372 در طرح اسقاط نقدی بدون جایگزین و ثبت نام با سند وکالتی از شرایط پیش بینی شده در روزهای برگزاری نمایشگاه است.

وی افزود: براساس این طرح که تا یک هفته ادامه دارد، دارندگان خودروهای تا مدل 1372 می‌توانند با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران و یا مراکز اسقاط در شهرستان‌ها برای ثبت نام اقدام کنند.

رجبی با بیان اینکه ارزش گواهی اسقاط خودروها قبلا براساس مدل آنها پرداخت می‌شد، گفت: کسانی که در این طرح شرکت کنند، مشمول حداکثر ارزش گواهی اسقاط (15 میلیون ریال) می شوند.

وی افزود: ارزش گواهی اسقاط شرکت کنندگان در این طرح، در کمتر از یک هفته به حسابشان واریز خواهد شد.

رجبی به خودروهایی که فاقد سند مالکیت قطعی هستند و مالکانشان وکالت بلاعزل دارند، اشاره کرد و گفت: در این طرح شرایطی فراهم شده است تا افراد بتوانند بدون داشتن سند قطعی برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: تعداد خودروهایی که تاکنون اسقاط شده‌اند، بیش از یک میلیون و 300 هزار دستگاه برشمرد.

کد خبر 191363

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز