چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۱
۰ نفر

گروه سیاسی: دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی ضمن اعتراض به سکوت هیأت رئیسه مجلس نسبت به سخنان سراسر توهین‌آمیز و خارج از اخلاق یکی از نمایندگان مجلس درباره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواهان فرصت لازم پاسخگویی در نخستین جلسه علنی مجلس شد.

نطق تند حمید رسایی، روز گذشته واکنش‌هایی را در مجلس دربرداشت؛ محمدرضا تابش عضو اصلاح‌طلب در تذکری گفت که طبق قانون اساسی حق هاشمی است نسبت به این موارد مطروحه از خود در جلسه علنی مجلس دفاع کند و محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت تأکید کرد که اگر از تریبون مجلس حرفی در مورد آقای هاشمی یا هر کس دیگری زده شده آن فرد حق دارد نامه‌ای به مجلس بنویسد و پاسخ خود را بدهد.

حمیدرسایی عضو جبهه پایداری مجلس در نطق تندی با اشاره به آزادی مهدی هاشمی با قرار وثیقه 10میلیارد تومانی گفته بود که وی در روزهای پس از انتخابات ۸۸ صدها میلیون تومان به اراذل و اوباش پرداخت کرد و هدف از پرداخت این پول‌ها به اراذل و اوباش به آتش کشیدن میادین تهران، بانک‌ها و اماکن عمومی و ایجاد رعب و وحشت بوده است. پیش از وی، علی مطهری نیز خبر داده بودکه خانواده آقای هاشمی برای نطق در مجلس در واکنش به سخنان رسایی درخواست وقت کرده‌اند.

کد خبر 195002
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز