رئیس سازمان بهزیستی از راه‌اندازی سرای سالمندان هنرمند تا پایان اردیبهشت ۹۲ در تهران خبرداد.

behzisti

همایون هاشمی در مراسم امضای موافقت اصولی راه‌اندازی سرای سالمندان هنرمند که با حضور هنرمندان (عزت‌الله انتظامی و ایرج راد) برگزار شد اظهار داشت:

موضوع فعالیت فرهیختگان سالمند مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی است که از سال گذشته توجه ویژه‌ای در این خصوص شده است. وی به راه‌اندازی دبیرخانه شورای ملی سالمندان در سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این دبیرخانه خدمات ارائه شده به سالمندان منظم‌تر و کامل‌تر خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان بهزیستی برای حمایت از سالمندان هنرمند گفت: در همین زمینه سازمان بهزیستی تفاهمنامه‌ای را با عزت‌الله انتظامی به‌عنوان نماینده هنرمندان امضا خواهد کرد که در همین راستا بنا داریم در دو فاز برنامه‌ریزی شده خدمات خود را به سالمندان هنرمند ارائه کنیم. هاشمی اضافه کرد: در فاز اول یک سرای سالمندان در تهران و در یکی از مناطق قیطریه، دولت یا پاسداران ویژه هنرمندان راه‌اندازی خواهد شد که بنا داریم این سرای سالمندی را تا پایان اردیبهشت 92افتتاح کنیم. رئیس سازمان بهزیستی کشور به ظرفیت درنظر گرفته شده در سرای سالمندان هنرمند اشاره کرد و گفت:

تمهیداتی برای نگهداری 50نفر از هنرمندان در این مجموعه پیش‌بینی شده است. هاشمی افزود: تشکیل بنیاد فرهیختگان یکی دیگر از برنامه‌های سازمان است ضمن اینکه بنا داریم در آینده نزدیک مجتمع تخصصی سالمندی را با مشارکت هنرمندان افتتاح کنیم. در ادامه این مراسم عزت‌الله انتظامی با بیان اینکه احساس خوبی برای امضای این تفاهمنامه با سازمان بهزیستی دارم گفت: دغدغه‌های زیادی را طی این سال‌ها برای کمک به همکارانم و دیگران داشته‌ام و از کودکی این موضوع درون من شکل گرفته است. وی تصریح کرد: وقتی نگاه می‌کنم همکارانم بعد از مدت‌ها کار و تلاش از کار افتاده می شوند و در منزل می‌مانند ناراحت می شویم و دوست دارم کاری برای آنها بکنم.

کد خبر 194864
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز