سبزوار: مدارس روستاهای بخش رودآب در شهرستان سبزوار دارای بخاری نفتی است.

 بخشدار رودآب شهرستان سبزوار با بیان این مطلب به ایسنا گفت: تمام مدارس روستاهای این بخش دارای بخاری نفتی چکه‌ای و کاربراتوری هستند که خطر بخاری‌های کاربراتوری به‌دلیل فرسودگی کمتر از بخاری‌های چکه‌ای نیست. محمود شم‌آبادی با اشاره به 41روستای این بخش و وجود مدارس ابتدایی در تمام این روستاها و همچنین مدارس راهنمایی و خوابگاه‌های شبانه‌روزی این بخش بر توجه بیشتر مسئولان به این موارد تأکید کرد.

وی در رابطه با استفاده نکردن از بخاری‌نفتی بیان کرد: به‌دلیل نبود گاز، این منطقی نیست اما باید از بخاری‌های‌ با ضریب ایمنی بالا استفاده شود. بخشدار رودآب سبزوار با بیان اینکه مدارس شهرستان رودآب دارای شوفاژ هستند، تصریح کرد: یک مدرسه ابتدایی در این شهرستان دارای بخاری نفتی است. وی درخصوص آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان گفت: معتقدم آموزشی انجام نشده است.

وی در ادامه یکی از معضلات این بخش را خوابگاه شبانه‌روزی معرفت دانست و خاطرنشان کرد: این خوابگاه، قبلا آزمایشگاه بوده که به خوابگاه شبانه‌روزی تغییر کاربری یافته و استاندارهای لازم را ندارد. شم‌آبادی اضافه کرد: کوچک‌ترین اتفاق در این خوابگاه فاجعه ایجاد می‌کند چراکه در خروجی این خوابگاه به‌داخل باز می‌شود.

کد خبر 194620

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز