همشهری‌آنلاین: هر اونس طلا دوشنبه 13 آذر در بازار بین‌المللی مبادلات فلزات گران‌بها در نیویورک هزار و هفتصد و نوزده دلار و هشتاد و هشت سنت فروخته شد.

money gold

هر اونس نقره در این بازار سی و سه دلار و هفت سنت و هر اونس پلاتین هزار و ششصد و سیزده دلار به فروش رسید.

قیمت یورو و دلار در نیویورک

هر واحد یورو  هم در بازار بین‌المللی مبادلات ارز نیویورک با یک دلار و سی سنت معامله شد.

به گزارش شبکه یورونیوز ، هر واحد یورو امروز با صد و هفت ممیز چهل و هفت صدم ین ژاپن ، هشتاد و یک صدم پوند انگلیس، یک ممیز بیست و یک صدم فرانک سوئیس و چهل ممیز بیست و چهار صدم روبل روسیه مبادله شد.

هر دلار آمریکا امروز در این بازار با هفتاد و هفت صدم یورو ، هشتاد و دو ممیز چهل و سه صدم ین ژاپن ، شصت و دو صدم پوند انگلیس، نود و سه صدم فرانک سوئیس و سی ممیز هشتاد و هفت صدم روبل روسیه معاوضه شد.

هر پوند انگلیس امروز با یک یورو و بیست و سه سانتیم و یک دلار و شصت سنت داد و ستد شد.

قیمت یورو در آسیا

ارزش یورو در بازار آسیا امروز دوشنبه افزایش یافت.

ارزش یورو در بازار توکیو ظهر امروز به وقت محلی از یک ممیز دو هزار و نهصد و هشتاد و دو دلار به یک ممیز سه هزار و سی و هفت دلار رسید. ارزش یورو در برابر ین ژاپن نیز روندی صعودی داشت و هر یورو یکصد و هفت ممیز چهل ین معامله شد.
این در حالی است که ارزش دلار در برابر ین کاهش داشت و از هشتاد و دو ممیز چهل و هشت ین به هشتاد و دو ممیز سی و نه ین رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، ارزش یورو در پی آن افزایش یافت که پارلمان آلمان روز جمعه با اکثریت آراء با اعطای کمک چند میلیارد یورویی به یونان موافقت کرد.

کد خبر 193260
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز