همشهری آنلاین: کارگاه آموزشی "تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" توسط مهرداد اسکویی در هفته جاری در دو دانشگاه بزرگ کشور برگزار می‌شود.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، دانشگاه یاسوج روز دوشنبه 13 آذر ماه 91 و دانشگاه علوم اقتصادی تهران چهارشنبه 15 آذرماه با برپایی کارگاه آموزشی "تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" با حضور مهرداد اسکویی میزبان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران می‌شوند.

سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج از ساعت 13 تا 17 روز دوشنبه 13 آذر میزبان عموم دانشجویان علاقمند به هنر فیلمسازی و عکاسی در این کارگاه آموزی خواهد بود که در قالب کاروان آموزشی جشنواره برپا می‌شود.

سومین ایستگاه کاروان آموزشی جشنواره که با حمایت خانه سینمای دانشگاهی ایران و مشارکت شرکت سامسونگ در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود شامل برنامه های متنوع پخش فیلم های موبایلی، مسابقه، نمایشگاه، نشست ها و کارگاه های آموزشی و گفت و شنود خواهد بود.

دانشگاه یاسوج با داشتن 43 رشته دانشگاهی و 7000 دانشجو یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور به شمار می‌رود.

کاروان آموزشی جشنواره در ایستگاه چهارم نیز به دانشگاه علوم اقتصادی تهران سفر خواهد کرد و ضمن برپایی کارگاه های آموزشی و نمایشگاه، دانشجویان، اساتید و هنرمندان را با بخش های مختلف جشنواره و همچنین تکنیک های مختلف عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه آشنا می‌کند.

کد خبر 193046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز