گروه شهرستان‌ها: درحالی‌که مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان اعلام کرده که بارندگی‌های اخیر در اهواز خسارت چندانی نداشته اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دیگر شهرستان‌ها بارندگی‌های شدید با خسارات همراه بوده است.

خوزستان - آبگرفتگی معابر

 در این میان شهرستان‌های بندرامام‌، لالی و ماهشهر بیشترین خسارات را متحمل شدند تا جایی که آب به درون خانه‌های شهروندان راه یافت و آبگرفتگی موجب تخریب زمین‌های کشاورزی شد. عضو شورای اسلامی شهر اما با انتقاد از مسئولان گفت: با وجود اینکه اداره هواشناسی از چند روز قبل، اعلام کرده بود که بارندگی درپیش داریم، متأسفانه مسئولان شهرستان هیچ‌گونه اقدامی برای جلوگیری از وقوع اینگونه مشکلات نکردند.

عزیز راشدی افزود: باتوجه به اینکه از قبل مشخص بود که بارندگی رخ خواهد داد، ستاد بحران باید پیش از وقوع حادثه تشکیل جلسه می‌داد تا این مشکلات به حداقل برسد. این عضو شورای اسلامی شهر، زیرساخت فاضلاب شهری را ناقص دانسته و معتقد است که باید اقدامات سال‌های اخیر برای بهبود سیستم فاضلاب و دفع آب‌های سطحی، کارشناسی‌شده صورت می‌گرفت. روز گذشته مشکل آبگرفتگی خیابان‌های اغلب شهرهای خوزستان حل نشد تا مسئولان مجبور به تعطیلی تمامی مدارس بندر امام‌ و منطقه شش اهواز در نوبت صبح شوند.

کد خبر 192483

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز