همشهری‌آنلاین: سعید احمدی نماینده وزن 67 -کیلوگرم در نیمه نهایی موفق شد رام روپ از آمریکا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به فینال صعود کند. امیر مهدی زاده هم به عنوان دومین فینالیست راهی مبارزه نهایی وزن منهای 60 کیلو گرم شد.

کاراته

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که با حضور ورزشکاران 113 در پاریس فرانسه امیر مهدی زاده، کاراته کای شایسته کشورمان پس از پیروزی بر مخسیوف ازبکستانی با نتیجه 3 بر یک در گام دوم نماینده مالزی را 3 بر صفر برد تا مقابل رندون قهرمان پان امریکن از کلمبیا قرار بگیرد. در این مبارزه مهدی زاده موفق شد 2 بر صفر به برتری دست یابد. مهدی زاده در مبارزه چهارم مقابل کایا از ترکیه قرار گرفت و 7 بر 3 پیروز شد. کایا پیش از مبارزه با مهدی زاده، میشل جولیانی ایتالیایی نایب قهرمان جهان و دارنده طلای اروپا را شکست داده بود.

این کاراته کای 23 ساله قمی در آخرین مبارزه برای رسیدن به فینال موفق شد آنتیک از صربستان را شکست دهد و راهی پیکار نهایی وزن منهای 60 کیلو گرم مسابقات جهانی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دومین روز از بیست‌ و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سعید احمدی نماینده وزن 67 -کیلوگرم مبارزه خود را با با پیروزی 8 بر صفر برابر رایا پان از سری‌لانکا آغاز کرد. احمدی در دور دوم رودروی لبت از بلاروس قرار گرفت مبارزه این دو در وقت قانونی به تساوی صفر بر صفر رسید، اما به دلیل حملات بیشتر احمدی داوران با حساب 4 بر یک او را برنده اعلام کردند.

نماینده وزن 67 -کیلوگرم در گام سوم به مصاف کاسک سو از مراکش رفت و موفق شد این حریف آفریقایی را 3 بر 2 شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در این مرحله احمدی مقابل پینزاس از آرژانتین قرار گرفت و 3 بر صفر پیروز شد تا در گام پنجم با گاگلر از آلمان مبارزه کند. احمدی موفق شد حریف آلمانی را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و راهی نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان شود.

سعید احمدی در نیمه نهایی موفق شد رام روپ از آمریکا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و گام به فینال رقابت‌ها بگذارد. این حریف آمریکایی پیش از رقابت با احمدی تریان تافیلیس قهرمان 2010 جهان از یونان را شکست داده بود.

کد خبر 192157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز