همشهری آنلاین: در پایان چهارمین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان که در استانبول ترکیه برگزار شد، تیم ملی کاراته کشورمان در بخش مردان به مقام سوم و در مجموع توزیع مدال‌ها در مردان و زنان به مقام چهارم دست یافت.

karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 315 کاراته‌کا از 47 کشور جهان در سالن المپیک شهر استانبول برگزار شد، ملی‌پوشان کشورمان اگر چه در بین تیم‌های شرکت کننده صاحب بیشترین مدال شدند (11 مدال)، اما این ژاپن بود که با اتکا بر هنرنمایی کاتاروهای خود توانست با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز برسکوی نخست قرار بگیرد.

تیم‌های ترکیه و ایتالیا هر کدام با 2 طلا، 1 نقره و 2 برنز عناوین دوم و سوم را در مجموع مدال‌ها از آن خود کردند. تیم ایران با 1 طلا، 4 نقره و 6 برنز بالاتر از تیم‌های آلمان و روسیه که هر کدام به 1 طلا، 1 نقره و 3 برنز رسیدند، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

اما در بخش مردان تیم ایران با 1 طلا، 3 نقره و 5 برنز عنوان سوم را به خود اختصاص داد. در این رده ژاپن با 2 طلا و 1 نقره، و ایتالیا با 2 طلا و 1 برنز عناوین اول و دوم را از آن خود کردند. آلمان با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز، و لیتوانی با 1 طلا در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

چهارمین مرحله لیگ جهانی در شرایطی به اتمام رسید که قرار است پنجمین مرحله آن طی روزهای اول و دوم مهر ماه در فرانکفورت آلمان برگزار شود.

 

کد خبر 183487
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز