همشهری آنلاین: فدراسیون جهانی کاراته با ارسال نمابری از فدراسیون کاراته ایران خواست تا یک نمونه از پوششی که بانوان کاراته ایران در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه مورد استفاده قرار داده‌اند را به این فدراسیون ارسال نماید.

karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، با درخواست مسئولین فدراسیون کاراته ایران برای حضور تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های جهانی، فدراسیون جهانی تصمیم گرفته است در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام داده و تصمیم‌گیری نماید.

بر اساس این گزارش قرار است موضوع حجاب اسلامی بانوان کاراته ایران در رقابت‌های جهانی در اجلاس هیات رئیسه (W.K.F) که اواخر آبان و پیش از بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد.

محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته ایران در خصوص این موضوع گفت: این مساله باعث امیدواری ما شد تا در دوره‌های آینده مسابقه‌های جهانی، شاهد حضور بانوان ایران باشیم.

وی ادامه داد: در مسابقه‌های کاراته قهرمانی آسیا برخی از کشورهای آسیایی از ما چند دست لباس اسلامی گرفته و با استفاده از آنها مسابقه دادند و امیدوارم که این پوشش‌ها در فدراسیون بین المللی کاراته نیز تایید شود.

 

کد خبر 186112
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز