همشهری آنلاین: حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد.تاکنون بیش از 600 حمله هوایی به غزه انجام شده است که بر اثر این حملات بیش از 380 فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

بیش از600حمله هوایی به غزه بابیش از380 شهید و زخمی

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه المنار ؛ در تازه ترین این حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی امروز خانه‌ای را در اردوگاه جبالیا در نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن بیش از25 فلسطینی شهید و زخمی شدند.با شهید وزخمی شدن این فلسطینی ها ؛ شمار شهدا و زخمی های فلسطینی ها از زمان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از 380 نفر رسید.

یکی از مبارزان برجسته فلسطینی به نام مخلص عدوان هم جزء شهدای امروز حملات هوایی به غزه بود .

شبکه تلویزیونی سی ان ان هم گزارش داد بامداد امروز صدای چندین انفجار در غزه به گوش رسید و رسانه های خبری درباره از سرگیری حملات و بمباران خبر داده اند.

شبکه تلویزیونی القدس نیز اعلام کرد: هواپیماهای جنگنده رژیم صهیونیستی مقر نخست وزیری دولت فلسطین در غزه را هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المنار هم گزارش داد جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف مسجد السجده در منطقه الصبره در شهر غزه را هدف قرار دادند.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون بیش از 600 حمله هوایی علیه نوار غزه انجام داده است.یوآو مردخای سخنگوی ارتش اسرائیل در این باره گفت:‌«‌ارتش به عملیات ستون ابر علیه نوار غزه ادامه می دهد.

به گزارش تلویزیون سی ان ان ، بیمارستان های غزه مملو از زخمی شده است وهر پانزده دقیقه یک بار زخمی ها از جمله زن و مرد و کودک به بیمارستان منتقل می شوند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند ارتش اسرائیل در مرزهای مشترک با غزه دهها دستگاه تانک مستقر کرده است.شبکه تلویزیونی سی ان ان بستن سه راه زمینی در سرزمین های اشغالی به سوی غزه را نشانه احتمالی حمله زمینی به غزه دانست.

به گزارش سی ان ان ، در حال حاضر دو هزار نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز غزه در موقعیت حمله زمینی قرار گرفته اند.

سی ان ان با اشاره به فراخوان هفتاد و پنج هزار ذخیره نظامی ارتش اسرائیل، دلیل بستن راه های منتهی به غزه را احتمال لشکر کشی زمینی به غزه دانست.

کد خبر 191540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز