همشهری‌آنلاین: مراسم گرامیداشت شهید تهرانی مقدم با حضور شهردار تهران و جمعی از یاران و دوستان وی در برج میلاد برگزار شد.

tehrani moghaddam

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، در این مراسم محمدباقر قالیباف،‌ با تاکید بر این که شهدا به فرمان دینشان عمل کردند گفت: هر فرد انقلابی دو خصلت علم و عمل دارد، شهید تهرانی مقدم هر دو را داشت و اگر امروز پیشرفتی در زمینه موشکی می‌بینیم و اگر هر روز شاهدیم که ماهواره‌ای در فضا قرار می‌گیرد، به برکت تلاش‌های این مرد مجاهد بوده است.

وی افزود: این شهید از ابتدایی ترین امکانات در سالهای 61 و 62 شروع کرد و به این نقطه افتخار آفرین که می بینیم رسید.
قالیباف در ادامه گفت: انصافا عنصر بزرگ و مهمی را از دست دادیم که به نظر می رسد جایگزین کردنش به این راحتی امکان پذیر نیست.

شهید تهرانی مقدم

وی افزود: این شهدا ثمره سه دهه زندگی در دوران انقلاب، روزی حلال، بزرگ شدن در مسجد و زیستن در سایه فقاهت به اینجا رسیدند.

در این مراسم با توجه به علاقه و فعالیت های ورزشی شهید تهرانی مقدم، چند تن از ورزشکاران از جمله فرشاد پیوس، مصطفی کارخانه و محمود شعاعی از اخلاص وی و خاطرات خود سخنانی بیان کردند.

مداحی و سینه زنی و پخش قطعه فیلمی از خاطرات همرزمان آن شهید در باره ویژگی‌های شخصیتی و شهادت شهید تهرانی مقدم از دیگر بخش‌های مراسم امشب بود.

کد خبر 191377
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز