همشهری‌آنلاین: المنار اعلام کرد جنبش جهاد اسلامی مسئولیت پرتاب یک فروند موشک فجر پنج را به طرف تل آویو بر عهده گرفته است.

نوار غزه

سایر خبرها:

  • شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد: صدای آژیر در داخل و خارج از ساختمان وزارت دفاع اسرائیل شنیده شد. صدای آژیر پس از آن شنیده شد که ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل با لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا درباره تشدید خشونت بین غزه به خصوص حماس و اسرائیل تلفنی گفتگو کرده بودند. ظاهرا صدای آژیر در تل آویو قطع شده است.
    براساس آخرین گزارش‌ها هم اکنون ساختمان وزارت دفاع اسرائیل در تل آویو تخلیه شده است.
  • واحد مرکزی خبر هم خبر داده که به گزارش خبرگزاری رویترز از تل آویو، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرده که شلیک راکت از نوار غزه به تل آویو بزرگترین شهر اسرائیل که روز پنجشنبه صورت گرفته هیچ تلفاتی در پی نداشته است.
  • المنار در خبری فوری دیگری اعلام کرد منابع اسرائیلی خبر دادند نخستین بار آژیر خطر در در منطقه غوش دان و دیگر مناطق تل آویو به صدا درآمد.
  • ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم صهیونیستی و نیز فلسطینی‌ها خواست از تشدید خشونت در غزه جلوگیری کنند. کاخ کرملین در بیانیه‌ای با اشاره به گفتگوی تلفنی پوتین با نتانیاهو اعلام کرد: رئیس جمهور روسیه از طرف‌های درگیر خواست خویشتندار باشند، از تشدید خشونت که غیر نظامیان از جمله قربانیان آن هستند، خودداری کنند و تمام توان خود را برای عادی کردن اوضاع به کار بگیرند.
  • شبکه تلویزیونی العالم هم در خبری فوری اعلام کرد: نیروی موسوم به جبهه داخلی رژیم صهیونیستی، درهای پناهگاه‌های تل آویو به نام بنی براک و بات یام را باز کرده است. این شبکه همچنین از قطع شبکه ارتباطی بی سیم شهر تل آویو پس از اصابت موشک فجر پنج متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطینی به نقاطی در این شهر خبر داد.
  • شبکه تلویزیونی العالم همچنین در خبری فوری دیگری به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: صدای آژیر در تل آویو پس از بیست سال به صدا درآمد.
  • المنار هم در خبری فوری اعلام کرد تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد در پی پرتاب موشک از طرف غزه، فرودگاه بن گوریون در تل آویو بسته شده است.
کد خبر 191370
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز