همشهری‌آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی سراسری ملت ایران در محکومیت دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به غزه پس از اقامه نماز جمعه 26 آبان 91 در بیش از 700 شهر کشور برگزار می‌شود.

palestine

به گزارش واحد مرکزی خبر، این راهپیمایی در تهران پس از اقامه نماز جمعه از همه درهای دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین و همزمان در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

more  گزارش وضعیت: غزه در آتش وخون؛ 11 شهید و 100 زخمی

در بخشی از اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: در آستانه ماه محرم، ماه خون و قیام حسینی، ملت رشید ایران اسلامی فردا (26 آبان 91 ) پس از اقامه نماز معنوی جمعه با شرکت در راهپیمایی سراسری خود، خشم و نفرتشان را از رژیم جعلی صهیونیستی فریاد می‌زنند و با مردم ستمدیده و مبارز غزه اعلام همدردی می‌أکنند.

این شورا با محکوم کردن دور تازه نسل کشی زنان ، مردان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی افزوده است: حملات رژیم صهیونیستی به غزه در حالی وارد پنجمین روز خود می‌شود که سکوت خیانت بار حکام کشورهای عربی و نشست بی‌خاصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد را شاهدیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان از عموم مردم در تهران و دیگر شهرهای کشورمان خواسته است با حضور در صفوف معنوی نماز جمعه این هفته و شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی، وحدت و انسجام خویش و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.

کد خبر 191364
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز