شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه الحیات در پایگاه اینترنتی خود نوشت: بعد از غیبت سه هفته ای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شایعات درباره بیماری وی رو به افزایش است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از این روزنامه، شایعات و پیش بینی هایی از اوضاع جسمانی پوتین به دلیل غیبت چند هفته ای وی وجود دارد زیرا وی طی این مدت سفر های خارجی خود را لغو کرده و در کنفرانس های بین المللی نیز شرکت نکرده است.

با وجود اینکه شایعاتی بسیار قوی در زمینه بیماری پوتین در روسیه وجود دارد دولت این کشور تا کنون این شایعات را که پوتین بیماری حادی دارد و نیازمند عمل جراحی است تکذیب نکرده است.

برخی رسانه ها اعلام کردند :پوتین از محل اقامت خود در نزدیکی مسکو حدود یک ماه است بیرون نرفته است زیرا از دردی قدیمی در ستون فقرات رنج می برد.

این رسانه ها همچنین افزودند: رئیس جمهور روسیه مجبور است به توصیه پزشکان جلساتی برای معالجه ستون فقرات داشته و از فعالیت های زیاد و سفر و نشستن طولانی برحذر باشد.

با این حال سخنگوی کاخ کرملین به این مقدار از اظهارات بسنده کرده است که رئیس جمهور ترجیح می دهد در محل اقامت خود بیرون پایتخت باقی بماند تا موجب افزایش ترافیک در پایتخت نشود.

 

کد خبر 189968
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز