همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در " جشن غدیر " گفت: مجموعه مدیریت شهری با درک متقضیات زمانی و شرایط اجتماعی نسبت به انجام مطالعات دقیق علمی در حوزه ترویج سبک زندگی اسلامی اقدام و در آینده‌ای نزدیک در این عرصه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برنامه‌ریزی خواهد شد.

به گزارش سایت سما به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر " سید محمدهادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در " جشن غدیر "  ضمن قدردانی از خدمات صادقانه و مجدانه همکاران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی گفت: در سال جاری با تلاش و همت پرسنل اقدامات بسیار مثبتی در سطح شهر انجام شده و افزایش رضایت عمومی شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری تهران در عرصه اجتماعی و فرهنگی در دوره اخیر به دلیل زحماتی است که نیروی انسانی معاونت امور اجتماعی در ستاد و مناطق متحمل شده‌اند.

وی از اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی منطبق با سبک زندگی اسلامی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با عنایت به منویات و سخنان ارزنده مقام معظم رهبری در سفر اخیرشان به خراسان شمالی در حوزه سبک زندگی اسلامی، فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه اجرا خواهد شد.

ایازی گفت: مجموعه مدیریت شهری با درک متقضیات زمانی و شرایط اجتماعی نسبت به انجام مطالعات دقیق علمی در حوزه ترویج سبک زندگی اسلامی اقدام کرده است که به طور قطع پشتوانه کارشناسی مناسبی برای اجرا این برنامه‌ها هستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از افتتاح رسمی باغ موزه قصر طی هفته آتی خبر داد و تصریح کرد: مراسم افتتاح باغ موزه قصر یکشنبه 14 آبان برگزار می‌شود. راه اندازی این مجموعه فرهنگی و هنری در کنار آغاز به کار باغ موزه دفاع مقدس، با موزه کتاب، راه‌اندازی 374 مجموعه فرهنگی و اجتماعی تحت عنوان سرای محله در سطح شهر از مهمترین اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

ایازی با اشاره به آخرین آمار مشارکت شهروندان در جشنواره شکوفا گفت: بر طبق آخرین آمار میزان مشارکت شهروندان در جشنواره شکوفا 84 هزار نفر برآورد می‌شود.برگزاری 5 جشنواره فرهنگی و اجتماعی در حوزه فعالیت‌های مدیریت شهری در سال جاری نقش به‌ سزایی در افزایش نشاط اجتماعی، وفاق عمومی و امیدواری شهروندان خواهد داشت.

وی ادامه داد: اطلاع‌ رسانی صحیح در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 189932
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز