همشهری آنلاین: دکتر حمیدرضا کفاش دبیر این جشنواره فیلم رشد اعلام کرد: روز چهارشنبه 10 آبان ماه نشست تخصصی آموزشی "تدریس دردنیای رسانه" برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست که از ساعت 8:30 تا 11:30 صبح در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی واقع درابتدای خیابان ایرانشهر شمالی برگزار می‌شود، پروفسور دراگان میلینکویچ فیمون، داور چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در خصوص استفاده از فیلم های آموزشی در کلاس درس برای شرکت کنندگان، سخن خواهد گفت.

معاون تالیف، تولید مواد و رسانه های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: داوران بین‌المللی جشنواره فیلم رشد، علاوه بر داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی، تجربیات، دانش و یافته های علمی، آموزشی و تخصصی خود را در قالب نشست ها، کارگاههای آموزشی، تالیف کتاب و شرکت در میزگردهای آموزشی به شرکت کنندگان این جشنواره، کارشناسان آموزش و پرورش و دیگر علاقمندان ارایه و با آنان در خصوص فیلم های آموزشی بحث و تبادل نظر می‌کنند.

همزمان با برگزاری این نشست، کتاب "آموزش فیلم (فیلم در مدرسه به عنوان واحد درسی) " تالیف پروفسور دراگان میلینکویچ فیمون که توسط مهرناز بویر، به فارسی ترجمه و توسط دبیرخانه جشنواره به چاپ رسیده است، در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 189593

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز