همشهری آنلاین: پس از پروژه میلیاردی و جنجالی «لاله»، قرارداد اولین پروژه مستقل سازمان سینمایی کشور با «مرآت هنر‌» به مدیرعاملی روح‌الله شمقدری بسته می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اولین پروژه مستقل سازمان سینمایی برای تولید، پروژه «سوادیکا» است که قرار است آن را «جمال شورجه» جلوی دوربین ببرد. قرار‌داد تولید این پروژه مستقل سازمان سینمایی در دفتر مرآت هنر به مدیرعاملی روح‌الله شمقدری بسته می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است «سوادیکا» یکی از پروژه‌های فاخر است که بودجه‌ای بالغ بر 7.5 میلیارد تومان (2.5 میلیون دلار) برای آن پیش‌بینی شده است و رئیس سازمان سینمایی در آخرین سال مدیریت خود تولید این پروژه را به برادرش روح‌الله شمقدری می‌سپارد.

به گزارش فارس، مرآت هنر شرکتی است که اعضای هیئت مدیره آن، اعضای برجسته هیئت اسلامی هنرمندان هستند و طی سه سال گذشته با انتصاب جواد شمقدری به مدیریت سینمای کشور، اکثرا افراد این هیئت، پست‌های حساس سینمایی کشور را برعهده گرفتند.

بعد از پروژه «لاله» با بودجه‌ حدود 8 میلیارد تومانی که حرف و حدیث‌هایی را به همراه داشت، «سوادیکا» دومین پروژه میلیاردی سال خواهد بود.

کد خبر 188774
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز