سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

گروه سیاسی: عضو هیأت رئیسه مجلس از در دستور کار قرار گرفتن لایحه مدیریت خدمات کشوری و اصلاح قانون انتخابات مجلس که از شورای نگهبان به مجلس اعاده شد، خبر داد و گفت: بررسی مصوبات اعاده شده هفته آینده در اولویت کاری مجلس قرار دارند.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی همشهری با اشاره به نگاه مثبت مجلس و دولت به لایحه مدیریت خدمات کشوری تأکید کرد: بیشتر ایرادات شورای نگهبان به مسئله بار مالی این لایحه برمی‌گردد که با توجه به توافقات صورت گرفته، خیلی از ایرادات موجود قابل رفع است و جای نگرانی چندانی نیست.

وی ادامه داد: در مرحله اول، اصلاح این لایحه برعهده مجلس است و اگر به جمع‌بندی نرسیم آن‌ را به مجمع تشخیص مصلحت می‌فرستیم که بنده بعید می‌دانم کار به اینجا بکشد و ان‌شاءا... این مسئله بین شورای نگهبان و مجلس حل خواهد شد.

نماینده نیشابور همچنین با اشاره به جلسه جمعی از نمایندگان با معاون اول رئیس جمهور در روزهای پایانی سال گذشته درباره تغییر ساعت رسمی کشور گفت: در آن جلسه قرار شد کارگروهی از مرکز پژوهش‌ها برای بررسی جامع‌تر این موضوع تشکیل شود و تقریباً محورهایی که مرکز پژوهش‌ها به آن رسیده بود مورد توافق کلی قرار گرفت و در جلسه‌ای به‌زودی جمع‌بندی نهایی این نظرات اعلام خواهد شد.

در عین حال لطف‌ا... فروزنده قائم‌مقام مرکز پژوهش‌های مجلس از جلسه مشترکی در این زمینه در هفته آتی خبر داد.

کد خبر 18745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز