جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

گروه سیاسی: پس از انجام آخرین تغییرات موردنظر شورای نگهبان بر روی لایحه مدیریت خدمات کشوری، این مصوبه به‌زودی برای نهایی‌شدن به شورای نگهبان فرستاده خواهد شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیأت‌رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی همشهری ضمن اعلام این خبر گفت: تعیین قیمت گازوئیل، نحوه تعیین دانشجو و تشدید جرم کسانی که از وسایل سمعی و بصری سوءاستفاده می‌کنند از دیگر دستورات مهم هفته آینده مجلس است.

 وی افزود: طرح دوفوریتی با عنوان «تجمیع اعطای تسهیلات بانکی و کاهش هزینه طرح‌های تولیدی اشتغال‌زا، اعطای وام‌ها و تسهیلات بانک‌هاست که براساس آن اعطای وام‌ها کم‌هزینه خواهد شد و مردم به‌راحتی و بدون وثیقه می‌توانند از وام‌های بانکی استفاده نمایند.

نماینده همدان همچنین نظام هماهنگ در مورد بازنشستگان که براساس آن حق عائله‌مندی آنها سه برابر خواهد شد را از دیگر دستورات مجلس در هفته آینده دانست.

حاجی بابایی همچنین درخصوص استیضاح فرشیدی با اشاره به این که تعدادی از درخواست‌کنندگان استیضاح امضای خود را پس گرفته‌اند گفت: بعید می‌دانم طرح استیضاح در مجلس مطرح شود.

وی در عین حال تصریح کرد اگر تعداد باقیمانده بیش از 15 نفر باشند و کماکان بر طرح خود اصرار داشته باشند، ما موظف به اجرای آیین‌نامه و در دستور کار قرار دادن استیضاح هستیم ولی به‌نظر می‌رسد اصرار زیادی را در این زمینه شاهد باشیم.

کد خبر 21154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز