سازمان صدا و سیما در راه‌اندازی شبکه تلویزیونی مشترک خود با سازمان میراث فرهنگی برای راه‌اندازی شبکه گردشگری تعلل می‌کند.

قلعه فلک الافلاک

 پیش‌تر از سوی مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اعلام‌شده بود که تلویزیون گردشگری در هفته گردشگری که مناسبت جشن دارد، افتتاح می‌شود درحالی‌که این شبکه این‌بار نیز افتتاح نشده است. این چندمین بار است که خبر افتتاح شبکه گردشگری مطرح و پس از آن مشخص می‌شود که افتتاح این شبکه به تعویق افتاده است. خبرگزاری مهر دیروز در مطلبی در این خصوص خبر داد که نظر مدیران صدا و سیما تلفیق شبکه گردشگری با شبکه شماست و قرار است از ظرفیت این شبکه برای پخش برنامه‌های مرتبط با گردشگری نیز استفاده شود.

براساس این گزارش، اگر چه مدیران صدا و سیما در مصاحبه‌های خود عنوان کرده بودند که برای سال 91هیچ برنامه‌ای برای افتتاح شبکه گردشگری ندارند اما متولیان گردشگری کشور از اوایل سال تاکنون وعده راه‌اندازی این شبکه را داده‌اند تا اینکه گفته شد در روز عید سعید فطر این وعده عملی می‌شود که زلزله‌ آذربایجان شرقی بسیاری از هموطنان را عزادار کرد. سازمان میراث فرهنگی نیز اعلام کرد که قصد داشتیم راه‌اندازی این شبکه با یک مناسبت شاد همزمان شود.حسن موسوی، رئیس سازمان میراث فرهنگی به مهر گفته است، تمام توافقات و کارهایی که می‌بایست سازمان میراث فرهنگی انجام می‌داد انجام شده است و اکنون منتظر نظر آقای ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما هستیم.

کد خبر 187005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز