چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از راهیابی به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماند.

ایران ازبکستان

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان نوجوان فوتبال ایران که برای رسیدن به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه دستگردی به مصاف ازبکستان رفته بودند، در نهایت با نتیجه‌ی 3 بر 2 برابر حریف خود شکست خوردند تا از راهیابی به فینال بازبمانند.

ایران در دقایق نخست نیمه‌ی اول توانست گل برتری را به ثمر برساند، اما دریافت سه گل در نیمه‌ی نخست کار را برای شاگردان دوستی‌مهر سخت کرد.

در نیمه‌ی دوم بازیکنان ایران جسورانه برای رسیدن به گل تشال کردند اما تا دقایق پایانی حملات پرتعداد ایران ره به جایی نبرد. در دقیقه‌ی 88 شوتی سرکش سرانجام دروازه‌ی ازبکستان را باز کرد تا امید به اردوی ایران بازگردد.

 

در حالی که به نظر می‌رسید در دقایق پایانی ایران فشار زیادی ایجاد کند، از شدت حملات ایران کاسته شد و ایران با نتیجه‌ی 3 بر 2 این دیدار را واگذار کرد.

این شکست در حالی رخ داد که ملی‌پوشان ایران پیش از این موفق شده بودند با پیروزی پرگل 5 بر یک برابر استرالیا در مرحله‌ی یک چهارم نهایی، ضمن صعود به جام جهانی، امیدواری زیادی برای رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی ایجاد کنند، اما با شکست برابر ازبکستان از این هدف دور ماندند. این در حالی بود که بیش از 90 درصد مردم در نظرسنجی برنامه نود رای به قهرمانی این تیم داده بودند.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا برخلاف جام ملت‌های آسیا در رده‌ی بزرگسالان، مرحله‌ی رده‌بندی ندارد و تیم‌هایی که در نیمه‌نهایی شکست می‌خورند از دور رقابت‌ها کنار می‌روند.

ازبکستان با این پیروزی فینالیست شد و باید در این مرحله با یکی از دو تیم ژاپن یا عراق روبه‌رو شود.

کد خبر 186759
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز